ÄNTLIGEN!!! som Gert Fylking säger....

Nu tror väl ni att jag har fått dåndimpen totalt, som citerar en kändis men så är inte fallet. Jo, jag har citerat en kändis men jag har inte fått dåndimpen.

Det är så här att jag ÄNTLIGEN har skaffat mej en mobil som jag är nöjd med. För den förra jag hade var jag inte nöjd med, kan man med den så är den säkert jättebra men den var för komplicerad för mej. Så nu har jag skaffat en Sony Ericsson AINO, lite touch och mycket knappar. Tänk så lite som behövs för att göra mej lycklig! Vilket I-lands problem eller hur?

Sov nu så gott alla mina goa vänner! Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Gunilla Kling

Men gumman då????????????????? Jag trodde att det var Jonny som gjorde dej lycklig:)))))))))))))))))))))))))))

Kramen från syrran.

2009-11-21 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0