Suck!!!!

Vilket jävla skitväder! Regnar och blåster småjävlar, det är ju synd att säga att det är varmt. Men men det kunde ju vara värre, det kunde varit full snöstorm ute, och det får vi hoppas att det inte blir.

Azlan verkligen HATAR att vara ute när det regnar... han blir ju blöt!!! Så dom dagarna som det verkligen öser ner, så springer han fort som f-n ut, gör det han ska och sen lika fort in tillbaka. Han är ju inte så himla aktiv heller, får han bestämma så ligger han helt utslagen i sängen och grisar och sover.



Hjälp, det är ju faktiskt snart jul!!! Jag kommer att få magsår, hjärnblödning och gråa hårstrå innan julen är över, det är jag helt övertygad om. Nu undrar ni säkert varför? Jo, för tänk om jag har beställt för lite julskinka och allt annat som hör julen till i charken... Jag har ju inte beställt julskinka förut utan det är ju andra som har gjort det, men jag har ju beställt prinskorv och allt annat som är färdigpackat i charken. Herregud! Kommer jag att klara detta????

Nä, nu ska jag ta och burra ner mej i sängen och mysa med mina!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du kommer klara det!!!!!

O tar det slut så tar det slut ler då blir det inge svinn ialla fall ;)



härlig bild på dina älsklingar!!!



kram Sanna

2009-11-04 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0