Jag har blivit gammelmoster!!!

Igår så åkte jag upp till mamma å pappa för att låna grädde av dom och när jag kom in så kom mamma med ett litet block och sa: "4555 och 54 cm" jag fattade ingenting. Det första som jag tänkte på var "Wow, har dom vunnit pengar" "Patrik å Jenny har fått bäbis" men herregud det var ju beräknat till den 21 aug. men så länge ville inte lillen vänta utan igår 10:45 så ville han ut. Så gissa om jag är stolt! Min kära syster skickade några bilder på godingen och hans familj.


Sötnosen



Stolta föräldrar




Å här hara vi en mycket stolt farmor!

Det var det som jag ville berätta, nu ska jag ta å göra mig i ordning för arbetsdagen.

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0