Mobilbloggning

Igår så fick jag för mej att jag skulle försöka mej på att mobilblogga, det är ju inte alltid man har med sin mini-pc:n. Jag lyckades ju få in en bild med det som jag störde mej på var att både rubriken å texten var den samma, har försökt att läst både på info.blogg.se och sökt på det på google, hur man ska göra för att det inte ska bli samma text. Men jag har då inte hittat det någonstans, så är det någon som läser detta och vet hur man ska göra för att det inte ska bli samma, får jättegärna skriva hur jag ska göra.

Å från det ena till det andra, så har jag bara 3 dagar kvar på semestern, SUCK! men å andra sidan så är det väl typ 83 dagar kvar till Thailand.

Å ny telefon har jag köpt mej också, en Xperia X10 mini pro. Den andra blev ju lite lynning efter volten om man säger så, låste sig så man fick rycka ur batteriet innan det ordnade till sig, touchen funkade lite som den ville osv. Eftersom det är en MINI telefon så passar den ju mej som handen i handsken ;)

Imorgon bär det av till Skruvstad parken å poptemisterna å det är jag å Sus som ska dit, vi har inte partajat ihop sen vi satt på hennes mjölkbord för ca 2 år sen, där satt vi tills kl var närmare 03:30 och höll på att skrämma livet ur tidningsköraren. Så det ska bli kanonkul!

Nä, nu ska jag ta å skutta in i duschen. Ha det gött alla goa vänner

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0