Trött, tröttare, tröttast

Gissa om det var skönt att komma hem igår kväll. Jag trodde jag skulle somna innan vi var hemma men det har ju inte varit så lysande eftersom det var jag som körde. Vi stannade i Karlskoga på M:et där vi käkade lite å sen så körde jag resten hem.

När vi kom hem så lastade vi ur bilen, delade på en cider (det var en som vi inte hade smakat) och mer eller mindre stupade i säng. Azlan käkade lite och sen gick han raka vägen till sängen där han somnade fortare än kvickt. Vaknade 10:30 första gången, släppte ut Azlan och sen gick vi å la oss i sägnen igen. Och även nu somnade han lika fort. Sen vet jag inte riktigt när vi vaknade men det var sent, men struntar jag i för har man inte sovit på nästan ett dygn så måste man ju ta igen det.

Å lilla Azlan har blivit hes också men det tror väl jag det, som han har hållt på. Så nästa special så åker vi bara över dagen, för jag skulle gärna ha varit där å kollat på bullar nu men men. Azlan har varit ute en liten sväng å nu ligger han å sover i sängen IGEN, han kommer väl att sova hur länge som helst nu.

Nä, nu ska jag försöka göra något nyttigt. Ha det gött alla goa vänner!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Kling

Stackars lilla Azze. Ja han sover nog en vecka nu.

Kram syrran

2010-08-09 @ 21:02:59
URL: http://gunillaklings.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0