Vad är det för fel på folk????

Igår så blev jag så FÖRBANNAD på en gubbe, så nästa gång han kommer in och börjar gaffla, så går jag å stämplar ut och tar med mej gubben ut och pratar allvar med honom. Nej, jag ska inte nita honom ;)

Det hela började efter valborg, när jag frågade honom om han hade sett mej uppe vid gamla skolan här i Långsta (han är med i kören som alltid är här å sjunger in våren) och så berättade jag att jag å hunden hade varit där. Och då frågade han vad jag hade för hund och jag svarade "Bullterrier" och vips så hade jag en livsfarlig mördarhund. Han tror ju förstås att jag har en Pitbull och vad skulle det spela för roll om jag hade det (IDIOT) och han vet nog inte vad det är för skillnad på en pitbull å bullterrier och den här diskussionen har vi haft ända sen dess och jag har talat om för honom att, jag tar inte den diskussionen med honom på jobbet utan vi kan ta den när jag är "civil" och igår gick han för långt.

Han kom till charken och skulle köpa kräftor så han sa "jag tar 3 kräftor" "nej" sa jag "du får betala dom i kassan" det skämtet fattade han men sen så sa han "ja, är du inte snäll, så ska jag åka upp till dej å ge din hund råttgift" och då brast det. Berättade för idioten, (igen) "att den här diskussionen tar jag inte med dej här, för jag snetänder och jag tycker inte det var speciellt snällt av dej att säga så och nu är det så att MIN hund är MITT barn och jag blir fruktansvärt lessen när du säger så." Sen sa jag säkert något mer, blev så jävlar förbannad. Och ni ska veta att det kokade i mej, hade säkert en puls på 200 eller nått. Han menade på att han bara skojade med mej, men HALLÅ! vart är det roligt då?!

Förhoppningsvis så säger han aldrig något mer men gör han det så ska jag ta diskussionen med honom, UTANFÖR ica. Det var ett stort jävla påhopp!!!!!

Nä, det var det som jag ville skriva av mej om. Nu är det dax att fixa i ordning sig å åka till jobbet.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Kling

Men va i helvete!!!!!!!! Visa mej på den kundj-n när han kommer in nästa gång. Måste ju hålla med dej om att det skämtet var fruktansvärt dåligt. Ja det finns mycket dumt folk.

Hoppas du har lugnat ner dej, har ju inte haft tid att prata med dej på jobbet idag.

Ses i morron gumman.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-08-19 @ 20:24:07
URL: http://gunillaklings.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0