Lite allt möjligt

Jösses va dålig jag är på att uppdatera bloggen. När vi var ute å åkte hoj i söndags så kom jag på jättemycket som jag skulle hem å blogga om, men tror ni jag gjorde det då?! Icke!

Vi var i alla fall ute å åkte hoj i söndags, och det måste vara något psykiskt när jag är ute å åker hoj, för jag blir alltid kissnödig och då menar jag verkligen VARJE gång. Hur som haver, så åkte vi till Arvika och där hade alla toaletter slutat att fungera! Konstigt, kanske beroende på att det hade varit Arvika festivalen. Jaja, när vi åkte hem så åkte vi igenom Edane och där fanns det en liten Ica Nära butik och där minsann fick jag låna toan. För det är ju inte det lättaste att sätta sig i skogen med ett skinnställ på.

Sen åkte vi över Fryksdalshöjden till V:a ämtevik och jösses vilken otrolig utsikt det är efter den vägen och eftersom det var klart och fint väder, så såg man ända bort till Sunne. Vi var fram till Sillegården eller vad det heter i ämtevik för att äta, men där var det fullbokat, så vi åkte hem istället.

Igår så var Suzanne å Mika upp, för Suzanne skulle hjälpa mej att göra slingor och jösses, Mika är ju bara för charmig.






Så här glad är man när man äter mat!

Det är väl bäst att jag lägger upp ett kort på mamma Suzanne också



Nä, nu ska jag försöka sova. Ha det gött alla goa vänner

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0