Jäklar vilken fest!!!

Ja som sagt, så var vi på toga party hos P-A i helgen och det var en fest som heter duga. Som alltid när det är fest hos P-A så blir det KANON!!! Vi drack, skrattade, dansade, badade bastu, drack, drack, dansade och skrattade ännu mer ju äldre kvällen blev. Bästaste Susan kom dit och även min goa arbetskamrat Stefan å hans underbara fru Sabina, kikade förbi en kortis men jag lyckades fånga dom på bild.


Grabbarna Jonny, P-A å Martin


En pose!


Smile!


Love is in the air, Marie å Niklas


P-A ser lite sleten ut...


Bästaste Sara å jag


Visst är dom snygga?


Jag å Magnus


Bästaste Angelika


Oscar, jag å Angelika




Syskonen




Gladast!


Susan å jag










Stefan, Jonny, jag å Sabina


Hmmm...

Vi hade en kanonkväll som sagt var, men det kommer att dröja LÄNGE innan det blir ett sånt party igen, det var lite slitsamt på söndagen. Men vi hade kul å det är ju det som är huvudsaken.

Nä, nu har jag inte tid med er längre så...

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0