2 års kalas

Idag har jag varit iväg på 2 års kalas. Det var lilla Elina som har fyllt 2 år och jag kan inte fatta att det är 2 år sen jag fick ett mms av hennes pappa Tobbe, där hon låg alldeles nykläckt på mamma Stinas mage. Och nu så fyller hon 2 år...


Födelsedagsbarnet Elina

Det bjöds på en massa smaskigt så som chokladpudding, jordgubbsfromage, glass, jordgubbar, hallon, grädde och jag vet inte vad allt för gott.



Här posar mamma Stina, när hon vispar till chokladpuddingen. Jäkligt hushållig hon :-)


Busfröt Elina


Pappa Tobbe har koll så att inte lilla fröken hittar på något bus...


Å här är syskonen Oja i full spex, i alla fall Stina, Maria blev mer eller mindre tvingad.

Så tusen tack för allt det goda det bjöds på.

Puss å Kram!


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för dom fina presenterna och för att du kom på mitt kalas!!

Kramizar i massor från mej Elina

2010-10-11 @ 09:07:01
URL: http://flisansminiblogg.bloggagratis.se
Postat av: Catarina

Tack goa du, den värmde :))



Kul att titta in på din sida det ska jag göra fler gånger..



Kram//Cacka

2010-10-17 @ 21:55:18
URL: http://cackas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0