Det drar ihop sig...

Herregud, om 1 månad idag så åker vi äntligen till Thailand. Och jag börjar få resfeber!!! Så bra som vi ligger med nu har vi aldrig gjort förut, det enda som vi inte har köpt är Aftersun-lotion men annars är allt klart. Om jag börjar få en sån här resfeber nu, vad ska det då bli dagarna innan vi åker? Vågar inte ens tänka på det...

JAG VILL IVÄG NUUUUU!!!!

Vi har inte bestämt resrutten än, så det ska bli spännande å se vart vi hamnar. Ja, Koh Lipe ska vi ju tillbaka till men sen, hmmm... Kanske Phiphi, på andra sidan mot Bamboo Island, där finns det lite finare hotell, så där kan vi nog tänka oss en natt eller två...

Har varit ute å kollat på öar på olika Thailandsforum, men det är så himla svårt att bestämma sig. Det bästa kanske är att fråga någon vänlig thailändare är man kommer ner...

Nä, nu ska jag ta å koka mej en kopp kaffe men kanske skriver mer sen...

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Linda!



Kan du inte skriva , jag och minnet haha vart vi var sisst , kommer i håg Koh Lipe,Phiphi, phuket men inte alla öarna, vad hette det stället som vi var på när jag fyllde år, den dära baren som han med tänderna jobbade?? Gillade det stället! Hoppas att ni får en bra resa och att vädret blir bra! Vilka är ni som åker?? Kram kram Och du Linda , månaden går fort snart är ni där :)

2010-10-27 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0