Togaparty!

Ikväll ska vi på togaparty och det är väl lite träningsläger inför Thailand. Varje år så har vi novembergrillen hos
P-A, (ja jag vet att det bara är oktober än ;) och i år så är temat Toga, vi kommer säkert att vara görsnygga, hihihi...

Så jag ska väl snart ta å skutta in i duschen och fixa iordning mej, men jag funderar på om jag ska strunta i och sminka mej, för det kommer även att bli bastubad och då kommer ju sminket att rinna fint. Så jag tar nog med mej smink å grejs och snyggar till mej sen (om det nu går)

Å förut så skickade bästaste Susan sms till mej och hon följer också med, gissa om jag blev GLAD! Vi har aldrig tråkigt tillsammans. För några år sen så satt vi på hennes mjölkbord och drack vin, och där satt vi tills klockan blev en bra bit efter 03:00, kul hade vi!

Nä, nu har jag inte tid med er längre, så

Puss å kram! Bilder kanske kommer sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0